dimarts, de juliol 18, 2006

¡No!, hija del rey. Vine a Irlanda para rendirte homenaje (Tistan y Iseo. Versió de Alicia Yllera)

No havia jo comentant del meu Homenaje, que pel que podeu llegir en la cita del títol d'aquest text-e, no soc la única a la que se li fan.

Fa dos dissabtes el poble de Gandia es va unir en complot per a fer-me un homenaje en la cima del Moduver (m'agrada més com queda la muntanya amb "v"...i com el homenaje era per a mi...me lo escribo como quiero...porque hago lo que quiero/con mi pelo). Moltes gràcies per la cerimonia. No se com s'ho vareu fer per a contractar a tanta gent, a la creu roja i tot, per a fer-me la festa. Moltes gràcies. I sobretot a qui tingué la meravellora idea de sol·licitar la presència de tan afamat cantautor pixaví. Mai oblidaré eixes cançons encara que ja vaig advertir que seria incapaç de recordar el seu nom.

GRÀCIES
em vau tindre completament enganyada, no pensava que tot era una farça per a que em fera l'homenaje

sou pitjor que la Quatro o la Sexta

-----------------------------------------------------------
paranoia patrocinada pel cap del mal conegut com DB
meikmibiutifuuuuuuuuul