dimecres, de desembre 07, 2005

era precís...

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Com portes aquest peaso trasvase bonica? Jo he estat a les Barcelones però el meu pont no és tan gran com el teu i avui em tocava passar solo a classe de cos així que ací estic de nou, a los Madriles, a puntet d'entrar en la "recta final" del trimestre, oseasé: ME VOY A MORIR ESTA SEMANA!!! Dimarts i dimecres mostra d'interpretació, si algú vol passar-se, jiji...

Mareta ha dit...

Per cert, aquest "comment" anava al post anterior, però la merda aquesta de lletres per evitar anonymous xungos la posava bé i no em deixava enviar-ho, i no hi ha hagut manera per més que he tancat i obert mil cops i mil pàgines noves... grrrrrrr!!!

Ale, queda dit...

Anònim ha dit...

de rodillas todo el mundo!

Anònim ha dit...

Sientensennn!!! Arrr!