dimarts, de febrer 21, 2006

CRISI-SSSS (II)

NO
no son tant tonta com per oblidar una assignatura...
però sí que hi ha gent tan grgrpfrr com per a equivocar-se en els horaris...

no només semestre, sino les hores i casi si m'apures les aules...

en fi... una altra lluita contra la burocràcia...
primer va ser la valenciana i vaig guanyar...
amb els catalans no sé què passarà...

imaginat...una es matricula en llegendes medievals per al segon semestre a la 1 i se troba amb primer semetre (i segon en un altre grup) a les 3 de la vesprà amb tot un cúmul de conseqüències...

PRIMER DIA (que vaig ) DE CLASSE: AUTONOMA 1 - ARACELI 0

(ahir es que després de que joan i david es tornaren a valència i de l'arribada de Laura a Barcelona...ens vam quedar en el ferrocarril a la tercera parada -Muntaner- després ... res cervesseta en L'antic teatre.. tot un descobriment)

BESOS DES DE BARNA...

torne...

3 comentaris:

EEC ha dit...

Jo em solidaritze amb tu, vida. Per experiència.

Ai, tinc ganes de veure't...t'enyore...(és de veres, porte dues setmanes pensant amb tu mogolló).
Ai...

Izevsk ha dit...

El niño sin cabeza contra l'Autònoma...

V. Revert ha dit...

Ànim, encara que siguen de l'autonoma, continuen siguent funcionaris, no deu ser tan dificil...