dimarts, d’abril 04, 2006

El hombre de Hojalata

Cada día que pasaba
más feliz él se encontraba
pues latíale el corazón
al Hombre de Hojalata

Todos en el reino reían
pues al compás del tambor
al baile acudían
todos juntos en honor
de Hojalata, el gran Señor

A la actuación fueron
grandes damas con revuelo.
Iban a bailar al son
del compás del gran torero

Del hombre de Hojalata
ahora se habla en toda Esparta
pues quién no estaría encantada
de escuchar esa balada

Pues todos sienten furor
del grácil tambor
del Hombre de Hojalata
porropompor

te lo dedico con amor, alegría, optimismo, bondad...y ÁNSIAS


6 comentaris:

Anònim ha dit...

ja està el devedé, that you seping! =)

kisses

Sandra ha dit...

Ni jojalata ni res, amb l'arròs al forn de demà TE VAS A KGAR!!!






sin perdón

doppelgänger ha dit...

No vull dir-ho però se m'escapa: No m'agrà.

=(

doppelgänger ha dit...

i a més eixe home em fa un mal rotllo de cojones.

=)

doppelgänger ha dit...

però agraït, eh?

=P

Anònim ha dit...

jo...pues te la vaig fer amb tota la meua voluntat...i la foto és ben bonica, que va ser lo milloret que vaig trobar per l'intanné.

una pena que no t'agrade...sniff...jo q volia tornar a la poesia...què desilussssió