dilluns, de maig 15, 2006

et fiaries de mi...

si no em coneixes?

7 comentaris:

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
xouba ha dit...

o sent...però en el moment de llegir-lo em va fer molta rabia ...eixe "Xeli que te pasa ahora..."

Anònim ha dit...

Que!!!!!!!!!! Me has censurado! Pero si no te lo he dicho con mala leche... Xeli, si te pasa algo intentaremos hayudarte pero no me censures...

Anònim ha dit...

grgrgrgrgrgr

doppelgänger ha dit...

Xicaaaa!!
Censura lo que vulgues, q açò és ta casa.

De fora vindran...

MUAKS

xouba ha dit...

QUe no es de censurar el que em dona la gana?
moltes gracies Xelfer!!

Mareta ha dit...

Pos si xica, que tu blog es tuyo!

Jo (responent a lo que vendría siendo el post en sí), la veritat és que no ho sé cert, igual m'esperaria un poquet per a fiar-me de tu, jejeje!

Que tienes cara de pícara, Xeliniii!!!

;-P