dimarts, de desembre 19, 2006

Aquest Nadal que desconec

Ja sé el meu horari de Nadal...treballar treballar treballar...uff els dies 22,23,24 ho faré tot el dia...i el 25 només al matí (yuhu!). El 31 tot el dia i el 1 de matí només...fins al dia 6, que cau dissabte...així que el dia 7 també.

Una mica de caos, però l'altre dia contant els duros que guanyaré vaig vore la càmera de fotos...o al menys una aproximació notable a ella.

Com que del dia 1 al 6 estic lliure, el primer dia de l'any baixaré correns cap a Xàtiva i m'estaré allí uns dies. Per la meua salut (física i mental) no crec que em moga del poble, així que voldria convidar a tota persona que vullga a un dinaret aXàtiva, amb arròs al forn, o fashionabilitat.

I mirarem el castell i voldrem pujar...passetjarem per la fira medieval, veure'm el belem...i serà un poquet Nadal.


perdoneu-me per la coentor...però no done per res més interessant...quan passen examens em faré una cura de cervell

14 comentaris:

Anònim ha dit...

Hi haurà gent que no podrà anar-hi a veure't, a vere si penjes algunes fotos d'aquest arròs al forn, d'aquest castell i de la fira, així, tots els desafortunats, podrem alegrar una mica les nostres vides!!!

Anònim ha dit...

Compro!!!
Compta amb mi per a eixa visita. Ja et diré quan vaig. Un besot!

xouba ha dit...

OH! gzaps VINDRAS? que bé!!!

tingau per segur que una foto del meu castell i del meu arros al forn he de posar...tan meloset i gustós...

Izevsk ha dit...

Això de pujar al castell amb l'arròs al forn i dos gots de vi a la panxa ja és una tradició nadalenca (tobe que l'única q no em fa mandra) així que a cumplir!
Una besà corason!

Anònim ha dit...

Ei tu no seràs la companya de Jordi Bes? Jo també sóc de Xàtiva però visc a Girona. Podré anar a menjar arròs al forn? Juas, juas

xouba ha dit...

efectivament senyor Badenes, efectivament. Jordi Bes acaba d'eixir per la porta de casa per anar a la facultat. Que jo ho he vist.

Tu no seràs el seu cap del diari?

el món és un modacor que no es renta amb detergent...ja ho dia Albert Pla.

l'arros al forn el farem en Casa Floro, quedes convidat!

Anònim ha dit...

la visiteta a Xàtiva de primers d'any és un clàssic que no pot faltar per res del món!

si no plou, clar
=)

Anònim ha dit...

Que graciós! Gran lloc casa Floro per menjar arròs al forn. Efectivament, suposadament havia de fer de cap seu al diari. Saps de més gent de Xàtiva que tinga blogs? És que vull guardar-me'ls. El teu ja me'l guarde a favoritos! N'hi ha dos de polítiqueo de Xàtiva que estan bé. Un és www.xativa2007.blogspot.com i l'altre www.xativa-i-progres.blogspot.com. Allà en pots trobar molts més de Xàtiva. A mi també m'han dit que neva a Xàtiva i m'ha fet il·lusió!

Anònim ha dit...

I jo sóc en Jordi Bes!!

Ja ho podeu dir ben bé prou que el món és un mocador...

Jo de moment em quedo al Principat sense provar l'arròs al forn, però espero amb molta il·lusió el dia que pugui tastar-lo!

Senyor Badenes: que neva a Girona? Em penso que no tindrem aquesta sort, però em diuen que fa molta fred!

Anònim ha dit...

A Girona no neva gens, però fa «molta fred» que dirieu els gironins.

abrusa ha dit...

Sí que és xicotet el món, sí. Jesús, si baixes a Xàtiva, fes el favor de passar per ma casa que fa anys que et demane el diccionari de Llatí-Català!

Jo no et voré, Araceli. Jo hi vaig del 22 a l'1. Ai, la diàspora valenciana!

Besaeta!

Anònim ha dit...

Ja, ja. Que fort! Carla! Te'l porte dissabte o diumenge. Ja saps que sóc un desastre i sempre que vaig només vaig a vore a la family... Fem un cafe?

Besets!

Anònim ha dit...

Girona molta fred, ja ho podeu ben dir, jo com aquell qui diu sóc un natiu i se de que parlo!

Anònim ha dit...

Hola, he vist que parlàveu d'arròs al forn i voldria saber si em podeu dir quin és el millor restaurant de Xàtiva per a menjar-ne un. Gràcies.