dimecres, de juny 20, 2007

mondo gira

He vuelto

Aquesta vesprada, si nostre Sinyor vol, faré l'últim examen de la carrera: "economia d'espanya i catalunya". Men vaig per la porta gran.

moments de tensió: després de l'examen arreplegaré la meua orla...de final de carrera.

Dilluns 25 faig una "super mudança". Amb un monovolumen de 7 places Mati i jo ens traslladem al carrer Escorial, a Gràcia.

I el 26 vaig una minivisita a València. El 28 ja torne cap a Barcelona. Comence el postgrau i arriben tots els meus convidats

I a partir del 15 de juliol tornaré a ser una parada. Plegue de la Bonateca, com dirien ací.

Ara, un repaset d'ultimísima hora.

Demà més i millor

M'agradaria vore a tota la gent de València. A veure si ens podem organitzar d'alguna manera. Si no, hi ha gent amb la que em retrobaré per al Summer case. I si no trobem manera...en agost estaré dues setmanes.


i he estat malalta...

1 comentari:

Neus a Napoli ha dit...

hola guapa!
com m'agradaria dir el mateix... però després de la collita de carabasses, només puc dir que ja mos vorem a setembre, i a vore si acabe.
Jo també plegue, però del pis...
avuí és l'ultim dijous (d'enguany) i un poc tristet...
un beset molt gran.