dimarts, de juny 20, 2006

1ª CASSALLADA POPULAR DE LA CIUTAT DE BARCELONA


vaig triar l'opció, com tots els dies de cassallada popular, de no agafar la càmera...MOLT BÉ...ara...em recupere d'un xixon ENORME que tinc en la SIEN i que no sé per què el tinc.

VIURE UNA VIDA SENSE EXAMENS!!!!
és viure una wild life

De la 1ª CASALLADA POPULAR DE LA CIUTAT DE BARCELONA podem destacar:
l'actuació estelar d'Alguer com a Rafaela Carrà
La correlacio que hi ha ente Metrópolis i La Gossa Sorda (casalla contra espanya)
Actuació estelar peguem voltes per un silló, protagonitzada per Dani i la sotasignant al son de Teatro

de la resta....no hi ha fotos...

Ah!
i divendres passat...festa Mariquita-basca...encara que no va ser casi ni mariquina i ni molt menos basca

LLIBERTAT!!!!!!!!!!!!!!!!!

i anit...penjada de cartells de la mani de l'orgull de Girona (CONCERT D'ANTIHEROIS) i Barcelona
res....cap de setmana temàtic

1 comentari:

Sandra ha dit...

jo també vull: LLIBERTAT, CASSALLA(això no estic tan segura de voler), DANI, TU, RODAR I RODAR...PERÒ VULL LLIBERTAT, ja em queda poc i aquest cap de setmana tindré un xicotet retall d'ella a la mani i la festa per a estar ben orgullosa!!

Podries baixar l'última setmana de juny que jo tinc vacances i rodariem la llibertat per tot arreu...

OOOOHHH I TAN I TAN!!

Fins aleshores pos besets i au!!