dijous, de gener 04, 2007

ja m'estic posant nirviosa



Després de treballar molt i de preparar una gran festa per a gent que no conec, ja puc dir que soc rica.

Moltes voltes en la vida les coses es trunquen, no acaben com deurien, o com ens pensavem que haurien d'acabar. Ara, Vicent ja no viurà a ma casa, per coses de la vida torna a casa. I jo que ja m'imaginava les converses sobre quarks, tunels de cucs i anell, i energia fantasma, el big rip i el big trip (he de parlar sobre això un dia)....

Podria callar-me la boca, però no puc. Ja tinc diners per a compar-me una reflex digital. I JO QUE EM PENSAVA QUE AIXÒ NO PASARIA MAI!. Encara no se com serà. Fins a no arreplegar diners suficients no volia veure res. Ara buscaré.

Però ja està ací...i després de molt de temps sense fer fotos, ja m'estic posant nerviosa. El meu ull ja no és redó. Se li ha fet la forma rectangular!

Hui a més, ai m'ha agafat un arrebato i m'he llançat sobre la càmera de mon pare, perquè eixa llum no es podia desaprofitar...

ai...que ja quasi la toque amb les mans

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja veuràs com l'espera haurà valgut la pena!!

Però jo escric per una altra cosa: advertir que les teves xerrades científiques són de muerte :-P!!!

Per què no ens expliques la teoria de les cordes o alguna cosa sobre la quàntica que tan t'agraden?? Hehehehe...

Besos!

Sandra ha dit...

El nirviet el tinc jo ara, i mira q a estes hores del matí no tinc costum. D'ací un ratet estaré passejant del teu braceo a la falda de castell màgic, però encara no sé com m'ho faré per a que pugam coincidir en espai i temps, és el que té dependre d'un desplaçador de partícules que compartixes amb la teua cèl.lula mare.

No sé com, però ho faré!
Fins ara perla!

Sandra ha dit...

Ho he fet, i que ben fet! Al final no ha hagut massa passeig de braceo, però la resta ha estat molt rebé. Bon menjar, bones converses, bones rialles i bones abraçades...Ha estat un bon dia!

Encara que el meu constipat (alimentat pel fumeteo i les primeres frescoretes de la nit socarrà) s'ha "anvalentonat", no cambie aquestes últimes hores per res. A més, huí aprofitaré per llegir una estona a vora la llar (Raó del cos), escoltant al sempre plaent Micah P. Hinson, per arredonir la nit amb una pel.lícula que et recomane molt:
http://www.allmovie.com/cg/avg.dll
( la lectura que fa de l'exercici del periodisme en temps d'alta tensió política al bell mig d'un conflicte armat -Hongria als anys 50- em sembla molt interessant i un tant agossarda, tenint en compte que és del 1982).Si no la pots aconseguir, ja té la passaré. De periodisme científic encara no n'he trobat, jeje.

I, demà, matinaré i estudiaré.
Bon viatge a les altures i besets mil!

Ens retrobem en qualsevol supernova al girar quelcom cantonada ;P

Sandra ha dit...

Per cert, enhorabona d'avantmà per poder, d'ací no res, reflectir al món digital les partícules de colors que a tota hora et giravolten.

Huí ja no done més de mi (de nit no em gitaria i de matí no m'alçaria)...Bona Nit!

xouba ha dit...

MALDITO! LA TEORIA DE LES CORDES!!!!
amb els mals de cap que em dóna...jo...NO L'ENTENC...

ai Espica...quina conversa tan meravellosa...ARA ENS HEM DE LLEGIR "eL UNIVERSO EN UNA CÁSCARA DE NUEZ"...quin títol més evocador.

i si algú entén...(pero de veres) la teoria de les cordes que m'he l'explique...que no m'entra en el cap

TOT UN EXIT EL PRIMER DINAR DE 2007

Sandra ha dit...

http://www.blogdecine.com/2006/04/18-trailer-de-ay-tu-que-sabesa-teoria-de-cuerdas-y-religion

Al final m'has tornat a viciar amb la física que més m'agrada. i això em faltava a mi, cosetes pa torbar-me, jeje

A vore si trobes algú que t'ho explique amb més coneixement de causa

Besets

Anònim ha dit...

Ai o'maaaaaa! Q supersuertuda!!
Jo ja voldria vore les teues fotos! Vosaltres amb reflex digitals i jo esperant la meua Olympus de merda que no arriba!

;_(

Besasos mil!
A vore si et cridec un dia d'estos que estem molt "desarraigats" tu i jo, xe!
Con lo que hemos sido!
MUAAK