divendres, de gener 12, 2007

Olympus E-1

Una altra vegada tu...Baptiste, m'animes a parlar....

Quan el senyor Casanova em va atendre, molt amablement em va demanar les meues dades. Em va preguntar el meu nom, la meua adreça, el poble d'on soc i el meu telèfon. Ell apuntava amb normalitat mentres la meua panxeta es revolicava i m'agafaven els marejos. Tot i que la tenda estava plena de gent, jo no podia veure a ningú. Em va allargar la mà i li vaig cedir la targeta. Va comprovar que en veritat era la meua i la va passar per un lector. La impresora va imprimir, i ell va escriure: "Pendiente de entrega".

"La cosa más cara jamás comprada" està esperant-me.

Aniré dissabte*, que ara tinc molta feina, i si està entre les meues mans seré incapaç de concentrar-me.

Ella va pertanyer a algú abans que a mi. Té un passat que desconec i que m'agrada imaginar. Unes altres mans l'han tocat i ella ja té experiència, jo no. Serà la meua maestra.

OLYMPUS E-1

...uff!!

*DEMÀ!

19 comentaris:

Sandra ha dit...

Què guay!

Anònim ha dit...

Ai o'maaaaaa!!
Olympus! yuyu!!

Anònim ha dit...

objectius del pack? targeta de memòria? preu del pack? queremos saberrr!

En quesabesde.com no la posen massa bé, en part pel sistema cuatro tercios, per al qual no tens molta varietat d'òptiques.

Anyway... enhorabona!

(zorraaa!)

Anònim ha dit...

"la cosa más cara jamás comprada"

jajajaja

Anònim ha dit...

Fosca com la nit

Hi havia una vegada una càmera Olympus E-1 que es trobava en les mans d'un professional de l'instant fugaç. L'home en sabia molt de fotografia però poc d'estimar, o sigui que se'n va cansar aviat de la seva companya vestida fosca com la nit. Així que la va portar en un lloc on hi havia d'altres càmeres abandonades que es trobaven a la seva sort com ella, però un dia hi vas anar tu, bonica. La vas mirar, ella et va mirar. I les dues vau saber que el destí us havia fet conèixer per no separar-vos. La Olympus E-1 va ser molt feliç en sentir-se estimada per primera vegada en la seva vida, mentre que tu encara no saps si vius en un somni o realitat.

La història és de debò. Ja la tens.

xouba ha dit...

mactiste...te habla la envidia o es que eres malo?

no me la critiques, que la tengo nueva!!!

és més bonica...ara només em falta una mica de llum i temps per estudiar-me-la.

Me la toco y no me la siento

Sandra ha dit...

Te la mires que no te la veus!

Enhorabona-bis!!

Anònim ha dit...

Nit del 21-22 de gener, fent treball de Figueres:

ei bonica!!!!!!!!vaja, no sabia res de tu i veig bones noves! que te tocava a la porta només per a saludar, i vore com va........ que fas a més de fer exàmens i treballar?? tenim un pernil a casa, passa quan vullgues a tastar-lo!
m

Anònim ha dit...

Copilote, si em penso que ets qui ets, et convido a visitar el meu blog. I sinó, doncs també!

Ara potser fico la pota però va bé arriscar-se: com anem de bolets?

Sandra ha dit...

Ja tinc la peli de la teoria de les cordes (Do you remeber?), però encara no l'he vist, ara em falten hores (ja podria expandir-se el temps aquests dies), però ja te la comentaré, perque sembla que hi ha mogolló polèmica, ja vorem...

Besets i anims(si encara estàs d'examens, sinó, també)

Me'n torne a estudiar i olé!

Salut!

Anònim ha dit...

una peli sobre la teoria de les cordes? la vull! tinc bon material per a fer trapicheyu: Me Llamo Earl, COSMOS (de Carl Sagan), HEROES, etc.

ja saps on estic
=)

xouba ha dit...

El gran Carl Sagan!!!!

la teoria de les cordes o la Teoria de les SUPERCORDES!

Propose: visionado de la pel·licula (si si...es veu que es prou religiosa...però encara no he conegut científic docent que no ho siga...exemple: Hawking) la setmana entre el 13 i 18 més o menys, que no tinc examens i que pense passar-me per casa.

Que vos pareix?

PER CERT!!! L'ANY QUE VE ARREGLEN EL HUBBLE SI TOT VA BE. QUI MILLOR QUE ELL POT DESCOBRIR UNA SUPERNOVA TIPO IA? DE QUINA MANERA ESTUDIAREM L'ENERGIA FOSCA SENSE EL GRAN HUBBLE?...senyor per cert que va fer que Einstein baixara el cap amb el seu intent de "constant cosmològica", perquè un univers en expansió no li anava be amb la seua idea d'univers perfecte que li deia la seua religio. VISCA HUBBLE!!! I VISCA DE SITTER QUE VA DONAR UN GIR ENORME A LA CONSTAT COSMOLÒGICA

VISCA EL VIG RIP, EL BIG TRIP I LES TEORIES DEL FINAL DE L'UNIVERS

VISCA LA MATÈRIA EXÒTICA DELS FORATS DE CUCS

VISCA L'ESPAITEMPS I L'ACCELERACIÓ DE L'UNIVERS

ABAJO EL BIG CRUNCH!

VISCA LA MEUA OLYMPUS!!
VISCA EL ISO 1600!!
VISCA EL MODO BULBO!!
I VISCA LA MEUA OLYMPUS E-1 AMB LA SEUA FUNDA NEGRA

I VISCA CALR SAGAN, GRAN FILÒSOF DE LA CIÈNCIA

(per cert, estic escrivint un reportatge sobre l'energia fosca per a "periodisme científic"...ja farem una publicaió...i quan acabe exàmens ja vos parlaré de la Meua Olympus...tan wapa ella...tan enoooorme, gooorda i negra...

el preu del pasK: 690€ (càmera, objectiu, parasol, bateria, carregador de bateria) + targetes de memòria -no recorde preu...47 cadascuna,en plan bones de marca blanca- + funda 33€.

Sandra ha dit...

jo a a partir del 8 seré persona amb molta ociositat q expandir, així q, VISCA els visionats en pelotón i VISCA lo guapes q ixirem en eixe super-pask...

VISCA,VISCA,VISCA!!!

;)

La peli és www.ytuquesabes.es
Bapt, les teues, me las llevo!

Anònim ha dit...

com vos veig tan posades en estos temes de divulgació i rayamenta científica, vos recomane un llibre que just la setmana passada em vaig acabar: Una breve historia de casi todo. Un flipe!

Queremos ver a la CUCA NEGRA!

ens vegem, guapes!

xouba ha dit...

PERDONA!!!????

DIMECRES EIXE LLIBRE SERÀ UNA PREGUNTA DEL MEU EXAMEN!!!

ÉS FANTÀSTIC
UNA OBRA MESTRA DE LA DIVULGACIÓ!

Marc ha dit...

Ara caelum!
El dimarts 13 anem a Montserrat a peu (més de 7h!!!) i ens quedarem una o dues nits a una barraca que hi ha, o a l'alberg, i farem rutes per allà. Amb cançoner inclòs i un intensiu de sardanes gratis..., jiji. Ah, i el Virolai, que ha de conèxier tot bon català 'que se precie', és clar.
Al final he 'acomboiat' (com dieu aquí baix)la gent. Són de clàssiques, però bona gent!
És dimarts 13, però no siguis supersticiosa, perquè ser supersticiosa porta mala sort!

ah, i la setmana següent dues excursions més: dimarts, al roure centenari, i dijous, a Collserola. Quedes avisada!

Ja diràs alguna cosa de la bici!

Ens veiem. Apa-li!

Sandra ha dit...

envidia coxina! conye ja de montar-te combois, q aixina no baixaràs mai!
pos q sepas q quan baixes, tindràs combois i sols podràs q aguantar-te i apuntar-te!!

Quines ganes que baixes i abraçar-te i alçar-te i rodar-te i...si fa falta, acombiar-te i más allà!

Passa-ho molt bé rodant per allà dalt i... besets x lo bajini!

Salut!

Anònim ha dit...

ei bonica..........a puntet en 30minuts d'entrar a suspendre l'examen de dret jurídic....... en la facultat que sembla més velleta que mai.... t'envie un abraç meu així ben apretaet, de Mati aussi que està estudiant al bar. Li ha telefonat fa un ratet Vicentín. JOan està en ma casa. Tot està interconnectat!
un beset, a tu nexe d'unions

Anònim ha dit...

ah, de bolets genials, jo encara plena de nostàlgia d'aquell matí al Montseny col·loque els recetaris de cuina boletaire ben a la vista, tot i que la temporada ja ha passat. EL pernil, però sí que t'espera, a casa no en mengen per no tallar!

decidesc avui acabar exàmens, doncs llibertat d'expressió en 12hores serà impossible, així que si demà quan arribes a Barcelona tens saudade d'accent vine a casa

beset