dimarts, de novembre 08, 2005

de mí para mí con retraso porque tenemos confianza

FELIÇ ANIVERSARI!!!

ei nena...que no et vaig poder dir res el diumenge...què com et sents amb 21 anyets??? (ui...pues...no havia pensat en aixó, no tinc molt de temps, ara).

Ja et donaré el meu regal...saps que ara estic una miqueta apurada no? que haig de comprar el bono del tren...i casi casi que serà eixe el teu regal...(reina...no haviem quedat així....), però si tens una mica de paciència et donaré el paquetet que volies (mmmmm....eixe cd...., que no és el de DM---18EUROS CAGUERÁ)

però et va agradar com vas celebrar l'aniversari no??? (si si)...que cabrona eres...vinga de menjar "xocolata" a la fira amb Neus...i després bufaeta quasi de gratis en el Jazzsi. Una llàstima que no cantara Adriano no? ( si pero va estar molt be...i després em van donar de sopar al pis) Aixó està be...que després de tot el dia fent feina... (sip)

pues eso era...ai tinc una cosa per a tu: 2 entrades per veure a Joan Miquel Oliver a la Pedrera....vens?? (siiiiiiiiii li diré a laura)

Molts besets reina
(moltes gràcies....ets fantàtica)
Saps que eres una egocéntrica??
(Ui si...però que'm de fer...yo me lo guiso yo me lo como)
ja ens veurem
(besos)
besets

7 comentaris:

EEC ha dit...


ME HAGO TAAAAAAAN FELIZ!"
=P
Bessssssoooooosssssss.....and happy birthday again!!!

Mareta ha dit...

:-D

Fascinante...

Per molts anys de nou fitipaldi!!!

Anònim ha dit...

Després d'aquest episodi esquizofrènic no sé si m'atreviré a celebrar l'aniversari amb tu... TRES ÉS MULTITUD!!!

:-P

Xiqueta he enviat mail, ja em diràs si et sembla bé!!!!!!! Tenemos que concretarnooooooosss!!!

Cent ha dit...

jajaja

Neus a Napoli ha dit...

Xiqueta!!!! felicitats una altra vegada!!
"yo aqui me lo guiso y me lo como"... encara que això de normal és paregut.... però m'agrada més "me lo guiso y lo comemos entre todos"

Anònim ha dit...

si dues persones q es diuen igual son "tocayos", dues persones q naixen el mateix dia q son???

be doncs de la teua -el q siga-: MOLTES FELICITATS!!!!!

besets guapisima!

Anònim ha dit...

coetanies??? :-)