dimarts, de novembre 01, 2005

a mí llamarme .... PA9






13 comentaris:

Mareta ha dit...

Mira-la com es posa de punto en blanco!!! Eres toda glamour Araceli!!!

A mi la que més m'agrada és la última, jeje, tota digna tu menjant, no esperaba menos de ti! GLAMOUR POWER!!!

(ja queda poc, hem de tornar a parlar)

doppelgänger ha dit...

A mi m'agrada la pinteta de ton pare.

Neus a Napoli ha dit...

estic amb bata

Cent ha dit...

y esa pajarita?? para estar a la altura, con lo cerca de murcia que estabais.

Anònim ha dit...

Colló! Tanta guapura és pel dinar de Tot Sants? Recolló!

Anònim ha dit...

yo que quieres que te diga, estàs cantià astupenda en les afotets eixes, però la que és templà, és templà, i tu lower meua, anrollà en un sac de queradilles estàs igual d'irresistible!!!!!!
que viva casetes noves! ¡qué viva sevilla! i q visca callosa d'en sarrià!!!
olé mi niña!

Anònim ha dit...

estooo... Arjona? Eres tu? Només faltaves tu, valent !!

colló què mudàaa Arakeliii... eixe és el teu iaio? del tal palo tal astitlla, eh? bisiusss

xouba ha dit...

jejeje

estes fotos son de la boda murcina

m'explicaré:
la pajarita de mon pare era una aposta que tenia amb ma tia...ara ella li deu una paella (mi siñó pare que es asín d'estupendo)

el homenet no es el meu iaio...és el senyor que tenia al costat en el banquet...i vam estar TOOOOOOOOOOOTA la nit...vinga el vi i vinga la xarreta...clar ens ferem amics.

Anònim ha dit...

eeii
oitant
vingui, vingui
potser em queda una entrada i tot, en vai gafar tres i tinc una amiga que tb ve que en té unes quantes així que amb namica de sort, ni els sis eurines!
ara tic liadissima, he d baixar a parlar amb el malabarista (xD) fer els deures d xinès (puf), el dinar (ñam) i canviar-me i només tinc una horeta... jarl. en mala hora vai decidir d'apuntarme a fer aqueta llengua del dimoni xD

enviam un emiliu with your mobilephone o algo i mos posem en contacte!

besettttts

Anònim ha dit...

PER MOLTS ANYS PEQUEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!

Mareta ha dit...

JAPI BIRDAIII TU IUUUUUUU!!!!!!!

:-)

Neus a Napoli ha dit...

TANTI AUGURI A TE!!!
TANTI AUGURI A TE!!!
TANTI AUGURI ARACELI!!!
TANTI AUGURI A TE!!!!

MOLTES FELICITATS PERLA!!!!

Anònim ha dit...

Moltissimes felicitats, jo és que a part de despistat, només sé que el teu aniversari és quan comença a fer fred, no recorde data exacta... Un besot