dilluns, d’octubre 17, 2005

agnnus fantasticus

continuant amb el post fatalista...de fa un rato...vos dic

el divendres va ser horroros...sip...però el dissabte ho vam fer molt be...de mati vaig investigar per gràcia...cosa que sempre m'alegra...i vaig descobrir unes vans amb pels per dins...lo más de lo más...el cinema verdi (anire dimarts a la nit a una sessio gratuita) i tendetes i coses varies. Vaig dinar una truita (aço ho pose per la sIguent questió: NO RES ES VA APEGAR A LA PAELLA!!!)i vaig anar a casa laura a deixar trastos perquè eixa nit em quedava allà a dormir.

Quedarem amb Morgan (erasmus francés) i ens .--llamalo pasar...llamalo estafar-- una miqueta de maria. Anarem les dos martes (laura i jo) a la casa de les bruixes ...rambles cap a dins i després a sopar per ahí. JUSTO EN EL MOMENTO en que ens trobarem als de l'EspaiPaisValencià i ens convidaren a les dos a sopar amb ells. QUE RISA...i fins i tot un tipet em va fer una caricatura (de les que em fas tu bataller...pero més lletja) i estarem fins les 3 o les 4 de la nit. Despres Morgan, Laura i jo anarem a casa i estiguerem fins les 6 vinga el puret i el videoclip xungo.

Diumenge: vida de ueles i passetget per Gràcia:)

per cert: vos enyore a tots MOGOLLO
una besa a tots perles...ai...quanta falta que em feu

4 comentaris:

EEC ha dit...

Molt bé! tu investiga i escorcolla...per quan anem a invair-te.

Au xiqueta, des de la terreta, una besaeta.
(Per cert, els Verdi, quina enveja!!)

Anònim ha dit...

me arrapooo d'envidia nenaaaaa.

1besot arakeli!

Anònim ha dit...

Oh la la! Ja has trobat els Verdi! A que mola el carrer? Ja t'ho vaig dir.

Ja em sabia la crònica. Tot el que faces amb Laura no és cap secret per a mi. Així que...cuidadito!

Això d'EspaiValencià o com es diga...No és un poquet sectari? (Jo, pregunte...)

A passar-ho bé!

Mareta ha dit...

El cau de les bruixes... (em cau la baba...), ÉS EL PARADÍS!!! Tot m'ho comprava, TOT!!! Ais...

Els Verdi son fantàstics, hi vaig veure "Sevigné" (també fantàstica, te la recomane!), molt bé xiqueta, tu a descobrir, que a Gràcia no serà per manca de coses fantàstiques! Sort que falta poquet per anar-hi, perquè si no em faries encara més enveja de la que ja em fas!

SE ACERCA EL NUEVO VFIMMC...L!!! Y ya seran cuatro... OH!!!