divendres, d’octubre 21, 2005

I'M A BIRD NOW

 

5 comentaris:

xouba ha dit...

HOLA...es que no se q passava que no podia posar res...asi que me lo comento...i avant :)

res perles...que arribat el pont baixe ...no per res en especial...sino perquè vaig a vore a ANTONY!!! jeje tot son plans tot son plans.

espere vore a la quantitat de persones més gran possible (ai si)...que tinc ganes d'estar en casa, encara que a poc a poc faig fent acò ma casa (que no és de fer?).

cada dia tinc la missio de descobrir algo ideal. be...ahir vaig descobrir els avantatges de la CAIXA...mi nuevo banco..be...la KXA... o com collons ho posen ara. però dimecres vaig trobar una tenda amb xapetes d'allo més cuques (em vaig comprar una de dràcula monísima)

per cert: dilluns em talle el monyo (q porte un gat al cap que comença a fer pudor) i siguiendo la linia habitual en mi (i a que entre billets de tren, regal per a la himan --que va fer anys el dia 15 --, llibres, menjar i tot...ja no tinc un duro) mel talle en casa. pero no jo (aixo es una cosa que he de fer, com rapar-me el monyo) sino Enric, el meu company. a vorem

..deu quina frase mes horrorosa de llegir no?? jeje SUSPESA...NO!!! ALE men vaig a "edicio en premsa" a veure si mensenyen algo

ENS VEIEM DISSABTE (supose que arribare cap a migdia..pero ja parlarem)

NOS VEMOOOOOOOS

Mai ha dit...

ARACELI!!!!!!!!! SI, SI, SI!!!! NOS VEMOS!!!!

BESITOS MILES DE MILLONES!!!

Anònim ha dit...

Xica, tu a boston i jo a california! Però no passa res, fes una besà ben gran a la terreta de la meua part!

Tu y yo teniamos que hablar hoy... pero no me llamas... no tengo saldo... me impaciento ante la llegada del gran día... ARACELI, TE AÑORO!

;-D

Ja se m'informa de tus andadas, i envegeta sana que m'agafa, hauria volgut estar ahir! Guaita una moderna, guaita una moderna!

jiji... xiqueta, I'll be waiting for you, ja queda menys...

Cent ha dit...

ohhhhh, informado que estoy:


y vuela y vuela ahora que eres un bird now.


Pd: niré a l'estació a per de tu...

mmmmmmmm

Anònim ha dit...

Apardalà, hope there's someone... here in Valence waiting for you and your mouth.

Come back soon please and don't forget me, and don't forget the songs...

Your bird.