diumenge, d’octubre 30, 2005

Avui una dona m'ha regalat unes calcetes LA RESPUESTA

El dia que vaig anar a veure el pis en el ara visc vaig coneixer a una dona que s'oferí a ajudar-me a buscar pis per la zona de Gràcia. Aquesta senyora és: la senyó Montserrat...diriem...una cosa semblant a la meua padrina de Gràcia.

L'altre dia caminant per anar a l'estació de Gràcia (Ferrocarrils de la Generalitat) em vaig creuar amb ella pel carrer.

-HOLA!!
-HOLA!! QUÈ FAS PER ACÍ? QUÈ VAS A CLASSE? PER QUÈ VAS PER ACÍ SI HI HA TANT DE TRÀNSIT?
-Es que vinc de comprar unes coses ací.
-AH! Vale. Sempre ens trobem no?
-Sí.
-Ui!!Espera, quina talla de calcetes gastes?
-...
-La mitjana no???? Es que li he comprar unes calcetes a la meua filla...Mira pren...estes per a tu. Les vols? Si?
-...gràcies...
-Si no et venen bones vens a ma casa i anem a canviar-les. Et pareix? saps on visc veritat??? en el principal segona eh??
-Si si...moltes gràcies.
-ALE CORRE QUE FARAS TARD A CLASSE.
-SI SI ADEU
-ADEU!!!!

eixes coses...que només poden pasar enfront d'un mercat...

4 comentaris:

Mai ha dit...

Que conversación más SURREALISTA

Anònim ha dit...

dE TOT HA D'HAVER A LES VINYES DE BARCELONA!
pER CERT, PA LEONOR JA TENIM LA WATLING

Anònim ha dit...

Però tu o vius? A Gràcia o a ca l'Engràcia? Aquestes coses només et passen a tu...eh? Creus que si et visito a Gràcia puc aprofitar i anar a visitar a la Montserrat a veure si em regala una samarreta?
(això ja sembla les Teresines de la tele3, la nostra...)

Són xules les calcetes?

Mareta ha dit...

jiji... molt bé, araqueli, entre veïnes us heu d'estimar i cuidar, i si s'han de regalar calcetes, es regalen! Jo vull conèixer a la sinyó Montserrat quan vaja cap allà! Al desembre me la presentes? A veure si cau algo, jeje!!!

ENIGMA RESUELTO!