dimarts, d’octubre 11, 2005

barna city life

hola a tots!!!

com que tinc un horari digne de la universitat de valència tinc més temps lliure entre classes que el que mai haguera pensat, però com estic a Europa tinc accés a internet perque si. i com que encara no vos he contat res de la meua nova vida....eh aqui...JO MATEIXA...

EL CEL A BARCELONA ÉS BLAU
fet tranquilitzador

ES POT SOBREVIURE A UNA BODA MURCIANA-VALENCIANA

i ara mateix ....men vull anar a per un cafe

per cert: ja estic al meu pis, així que ja em teniu espatarrada al meu llit esperant-vos a tots. Els meus companya son d'allo més simpatics i crec que la convivencia sera d'allò més curiosa...ja anire informant-vos..i si...son dos modernos i una xica de mostoles a la q ja li he parlat del beni, de lo que eso supone i de tot el que coneixia de madrid ....pareixia jo una experta en el centre peninsular

perlas...que me duermo.

hoy llueve i el cel és blanc, però quan vaig arribar era blau.

NOTA PARA R. : FELICITATS!!!

NOTA PARA BAPT: una besa molt gran despres de 48min...viva el una i no más...estic esperant-te

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Xica, espatarà estàs esperant-nos a totes i a tots? Però amb o sense bragues? Ai, mare, quanta indecència. Si és que estes xativines són de lo que no hi ha. Ixen del seu poble (ciutat, perdó, per privilegi del Jaume I eixe, pa quien no lo sepa) i...alaaaaaaaa!

Cent ha dit...

tu ja saps lo que jo me sé,

un besàs amorrr

Mai ha dit...

Jajajajajaja

Mareta ha dit...

De Móstoles havia de ser, como Las Supremas!!! Ereh un enfemmo, ereh un enfemmo...

Es que acabaeta d'arribar i ja t'ajuntes amb lo milloret!!!

A mi em tens d'ací res gaudint del cel blau barceloní... ja farem una eixideta por los bares de BCN, que sé un que t'encantarà!!!

:-D

UN BESOT GUAPAAAAAAAAA!!!!!!!

Anònim ha dit...

jiji! Sempre trobes freakys sense buscar-los! Ja me'ls presentaràs quan vingui a visitar el teu pis...aviadet!

Xica! Divendres que vé cine i sortir un poquet per Gràcia? (jo de 20h a 22h tinc reunió a Gràcia)
Per tots els que no hi hagueu estat, Gràcia és el millor barri de Barcelona i del món mundial! Ple de raconets "cucus" i de bars hippies, fashions, orientals...un poquet de tot! i sí sí...el cel és blau! (quan no cau un xàfec de por...Què? Plovent a bots i a barrals?)

Ah...ja has comprovat que el meu mòbil Vodafone va una mica malament...jejee!

Amunt Beni! Visca el POLLO AL RON! (aquesta nit tocoa...jiji!)