dijous, de març 16, 2006

FaYes 2006

Pareix mentida que la criatura que l'any passat va fugir a terres castellonenques per a fugir de les nostres festes regionals, ara estiga d'alló més expentant per el món fallero...i a tot aixó vaig pensar..."Tu t'enrecordes...per així de deveres...de lo que són en veritat les falles?"
-Oh si!!! sí que m'enrecorde!!!
- i... de deveres vols?
-mmmm....no sé...
-FALLERA
- ei...
- I SI FEM UN MAL MAJOR?
-Major que les falles?
-jejeje
- no...no m'ho digues
-Sí...ja saps el que estic pensant.
- OH!
- NEM A LA RECERCA DE LA GATA FALLERA DE BURRIANA!!!!
- SÍIIIIIIIIIIIII

CASTELLÓ, BURRIANA....dissabte estaré en Castelló

Ruth...per l'amor de deu. AVISA A TÀLIA

besos a tots el que han tingut el valor de fugir de l'oleada fallera

I AVANT

1 comentari:

Cent ha dit...

Ai, que las quemen ya, llevo 3 días seguidos yendo a valència; mira como un borrego.
Estic ja fins els collons de les falles i damunt cada volta son més lletges i coentes. i demà, ala, altra volta a valència. mmmm