dissabte, de juliol 29, 2006

bon dia...o Continuem amb el post d'ahir

Aquest matí m'he despertat amb molta tranquilitat. Anit, al tornar a casa, em vaig quedar un ratet llegint Hotel Iris, de Yoko Ogawa. No tenia son i amb l'obsessió esti-valenc-A estic abandonant els meus llibres de la mega-compra en París-València. A més, en la solitut del cuart-u - :( - (SÍ, ME GASTO EMOTICONOS PARA EXPRESAR SENTIMIENTOS, soy un ser humano) és on millor es pot llegir aquest llibre. Quin llibre, per cert...d'ací al Sade...me queda acabar-me els llibres que tinc guardars: Alicia en el País de las Marvillas, El rumor del oleaje (de Mishima, el deixeble del meu benvolgut Kawabata) i un llibre sobre els càtars).

Torne.
Després de recuperar-me de la traïció corporal...esta nit tinc 7 o 8 hores de borratxos menjant xuletons...i estic en un intrígulis constant des de fa 2setmanes!!!!...

...continue el post

(si es que hui no estic gens centrada)

au!
...pues això, que aquest estiu toca prendrés les coses amb calma, que tinc una missió i que d'ací quatre o cinc mesos ho acabaré i estaré molt contenta

me duele el entre-pato....així que au

m'en vaig a la meus missió en el meu sofà

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....