dimecres, d’octubre 25, 2006

1-4 nov

Fills i filles de llevant, vos comunique:
Ahir vaig anar a l'estació de Sants per comprar-me els tiquets que em faran tornar a casa. Amb el pont de Tots Sants i amb motiu de la Castanyada (pobra de la castanyera vinga de torrar al caliu del foc amb aquesta calor) torne a casa.

Torne perquè tinc ganes de vore-vos.


El dia 1 de novembre arribe a València a les 22.30 (més o menys) i agrairia de tot cor que hi hagués algú que m'acollira en sa casa, encara que només siga per una nit. El dia 4 pugem de nou. Malauradament el 5 és diumenge i tinc molts pollastres que tallar a quartus i posar una mica de suquet.

Un altre motiu és que ja s'arrima la data del meu natalici...jo no vull dir res...però ja seran 22!! (glups) i m'agradaria fer un festejo. No se, ni tampoc crec, que puga ser com els d'abans, les circumstàncies han canviat, però en fi...encara que siga un petit comité o un sopar tranquil...una ha de celebrar:
1) que ja fa temps que roda per aquest món tan fantàstic
2) la felicitat
i
3) :D

així estan les coses...ja vos aniré informant

moltes gràcies per la vostra atenció

1 comentari:

Mai ha dit...

Si hay que celebrar todo esto... no será en petit comité

=)