dilluns, de novembre 06, 2006

Com ja digué el Duo Sacapuntas


Veintidò
veintidò
veintidò

7 comentaris:

doppelgänger ha dit...

Pipiola!!! Sempre seràs la peque! Has pasado, com diria Julio Iglesias, de niña a mujer!
=P

Anònim ha dit...

Felicitat, Xeli

Anònim ha dit...

japi berdei aracheliii!
gran referència, el dúo sacapuntas!

V. Revert ha dit...

Moltíssimes felicitats perla fina!!!

Sandra ha dit...

Com a castic a la meu felicitació borderil d'ahir, aquesta nit he tingut uns malsons de regalet que deu ni dó, així és que m'he alçat i de cap a intentar arreglar-ho, però lo bueno si és breve, pos dos veces bueno, o algo així, pos jo ho faig ben llarg i sense cap trellat i bueno no, de rechupete...Per cert, moltes gràcies, perque m'has recordat que un dia més m'en anava a classe sense punta al llàpis, mira, ja tinc faena. I a vore qui s'anima amb un post de la gran Maira GK, que jo encara en tinc un pendent per ahí sobre el moniato...

-Et pareix prou llarg?-va interrogar Sandra
-Si.-respondió bucólica Araceli
-I menys trellat cabria?
-Eehh, si Sandra, ja ho tens bé, no tingues por a l'aigua i paraguas en ristre enfila cap a classe!
-Però...
-Ni pero ni boquerones en vinagre. A classe JAAA!!
Una sombra de resignación recorrió su rostro, y la niña que eñorava su cama, partió alegre pensando ya en pies mojados y paraguas destartalados. Pero nunca más olvidó sonreir, pues sabia que el frio del otoño matutino (veáse primo de Matutanos) otoñal era compartido en la distáncia por sus seres queridos, a la par que disfrutado.

I ara si, MOOOOOOOLTEEEEEEEEEEES FEEEEEELIIIIIIICIIIIITAAAAAASSSSSSS!

Sandra ha dit...

TTAAAAAAAAAAATTTTTTTTTSSSSSSSSS!!

Mai ha dit...

=)