dimarts, de novembre 14, 2006

Sobre com he d'esperar per aconseguir-te

Divendres 10 de novembre em vaig decidir. Amb els 300 euracos que m'han donat en casa estava disposada a plenar el buit que la Cookie ha deixat en el meu cor. Vaig anar al Fnac amb la targeta tremolant d'expectació.

-Em compraré una que tinga un bon zoom, una bona resolució...ai...ves amb cuidau amb el flash, que sempre són una puta merda.

Vaig arribar a la secció fotografia. El primer cop. La vitrina. Elles amb els seus pollons inimaginables que et plenen la mà. Com comprar-se una càmera de no-se-quan-poquets-grams si pots tindre una QUE NO ET CAPIGA A LA MÀ!.

mmmmmmmm

Però només amb 300€ que puc fer?
I et vaig veure, cabrona, en un cantó. De la vitrina la més barata. Just els diners que jo tenia. Et vaig triar, però quan ens tocàrem...que? per què?

-QUÈ VOL DIR AIXÒ DE CÀMERA HÍBRIDA REFLEX-COMPACTE!?
-quin "quiero y no puedo" és eixe!?
-quin patir!?
-Com que no gira açó? què vol dir que no puc enfocar jo? OH!

I jo que et vaig triar et vaig rebutjar amb pena i ràbia. No eras com em pensava.

però he pres una decisió.

Després de Nadal, amb el que guanye del lloc on "treballo" alguna càmera de la vitrina serà meua, i hauré acomplit un altre dels meus pròsits d'aquest any.

encara no ens coneguem, i hauré d'esperar per aconseguir-te, però començarem...

estic esperant una reflex digital.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

quin model era l'híbrid eixe?
jo vaig darrere d'una Canon EOS 400D.
Ay omá. I de compactes, m'han dit que les Panasonic LUMIX amb òptica Leica són ara de lo milloret.

anyway, un linkazo:
www.quesabesde.com

b7s!

Anònim ha dit...

Encara no se com ho he fet per entrar en el teu bloc (misteris de la navegació internàutica) però la veritat és que penso entrar-hi sovint.. ets simpàtica!!!
Fins aviat!

xouba ha dit...

Encantada Miquel! ai que de colores!









...eres listo mactiste...moolt listo

Anònim ha dit...

Miquel...
si, es simpàtica i... de Xàtiva.
Yo també t´espere, guapetón