dijous, de juliol 14, 2005

SHOWGIRL


No mai m’havia adonat de quantes vegades al dia soc capaç d’ignorar-me i d’oblidar-me. I és curiós, perquè sempre estic ací, al meu costat. Sent que estic en un moment prou decisiu en la meua vida...i és un moment que ha arribat sense fer massa soroll, quasi de sobte, i la veritat que m’ha pillat una mica descol·locada.

Crec que amb el pas del temps he anat perdent el meu nord i que ara mateix em trobe, després de fer el meu camí des del sud, en el centre de la rossa dels vents, i en el centre des de fa ja molt de temps.

Bbbbbbbbbbbrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ui!!!EI QUE EL SOSTEN QUE ACABE DE TIRAR NO ÉS PER A VOSALTRES!!!
QUE NINGÚ ES GUARDE LA MEUA ROBA!!!
COLLÓ QUÈ NINGÚ ES POT DESPULLAR SENSE QUE LI FURTEN LA ROBA AVUI EN DIA???

1 comentari:

Anònim ha dit...

Showgirls... que gran pelicula

De que no...

=)