dissabte, d’agost 13, 2005

Chupa Chups luminosos para comer en la cama por las noches

4 comentaris:

Anònim ha dit...

JIJIJIJIJ

WILLY WONKA, WILLY WONKA...!!!!

Anònim ha dit...

Com tantes altres coses (i sí, va amb "rintintín"), a mi ningú m'ha dit que tinguéreu blog d'eixe, però com que sóc asídua a llegir a Maitíssima, us he pillat.

Moltes ganes de "xupar" tens tu..."Pos" ja saps, que això és "bonico".

xouba ha dit...

¿pillat? jo no diria tant...per fi el boca a boca da sus frutos.

com ha anat el teu viatge a les illes?

Anònim ha dit...

"Pos" molt bé però ja fa "lustros" que tornàrem. Jo volia quedar-me a viure allí però el dia 1 d'agost tenia un compromís amb l'apassionant món de les ones radiofòniques. Tinc 500 fotos (una amunt, una avall) de Formentera. I no en vaig fer més perquè no m'hi cabien!

Ala, a vore quan em sona el mòbil i sou algú de vosaltres (un missatget, "mas que sea"), que estaria bé veure's i tot això i allò.